sobota, 7 lipca 2012

zdecydowanie za gorąco!

Ja która uwielbia najbardziej wakacje w Egipcie 60 stopni , to teraz w Polsce jest dla mnie zdecydowanie za gorąco , może przez to że od kilku dni codziennie jak wrócę z basenu to boli mnie głowa , straszne to już jest. Tak już mam jak jestem za długo na słońcu a dziś od 12-16 w największe słońce skakałam , wariowałam i opalałam się (!) czego najbardziej z wymienionych czynności nie lubię , ale się opaliłam i jestem z siebie dumna , uwielbiam swoją karnację że przez cały rok jestem opalona , nawet dostałam przezwisko "Latino" hihihi :* A dziś nasi cudowni siatkarze wygrali 3:0 z Bułgarią i LUDZISKA SĄ W FINALE(!)  i to pierwszy raz w historii hihi!
Nadal czekam za 5 odc PLL , bo dopiero będzie 10 lipca choć powinien być już 3 :(  A tak w ogóle te wakacje coraz bardziej mi się podobają :*
buziaki O.
a zdjęcia z sesji z M:*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz