środa, 11 lipca 2012

imieniny!

11 lipca to własnie moje imieniny , nigdzie się tym nie "chwaliłam" bo chciałam dostać życzenia od tych osób które na prawdę pamiętały a nie przeczytały na facebook'u, photobloczku czy choćby tutaj , ale tak tak mam imieniny , i w sumie miły wieczór , chociaż miał się zakończyć o wiele inaczej to i tak jest dobrze. Trochę mi smutno że ktoś miał być o 20 a dopiero o 20,40 piszę że jednak nie będzie, miło. Ale jak wcześniej pisałam byłam na sesji z Julią , myślę że wyszły fajnie , choć myślałam że wyjdą jeszcze lepiej ale niestety pogoda popsuła nam niektóre pomysły , no cóż jak to się mówi następnym razem o tak! A imieninowy wieczór poświęce książce pt. "Ostatnia Piosenka" Nicholas'a Sparks'a <3
kisski zjebuski O.
ps. PLL OGLĄDNIĘTE !


a tutaj łapcie efekt sesji :















3 komentarze: