piątek, 6 lipca 2012

swimming pool :)

Hej wszystkim! :)
Tak, dziś M. i O. zawitały na basen! :O Troszkę byłyśmy w towarzystwie: Zuzia, Alessia, potem doszła do nich Asia z Kubą :)  Na dworze jest taki upał, że odechciewa się żyć! Nawet na basenie się nudziłam, co teraz coraz częściej mi się zdarza :( No bo co ja mam tam robić? Skakanie do wody, kręciło mnie rok temu. Pływanie? Don't like! A może korzystanie z basenowego sklepiku i kupowanie fast-food'ów? Sorry, ale dziękuje. A, no i nie lubię się opalać, bo to też nudne! :D Tak, mam zdecydowanie za duże wymagania, wiem to! Przepraszam, że ta cała dzisiejsza notka opiera się na moim narzekaniu, ale co mogę na to poradzić, jeżeli za oknem taaaaaaka gorączka! Zaraz zapewne gdzieś pojedziemy sobie rowerami z O., może sheyk czy coś :* Dobra, zmykam się ogarnąć :* 
kiss&hugs M.




Zdjęcia jeszcze z ostatniej sesji:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz