sobota, 7 lipca 2012

Sobotnia gorączka!

No dziś tak wyszło, że spałam u O., na jej brata łóżku i tak jak ja lubię twarde łóżka, to było jak kamień! No i niezbyt się wyspałam... Koło południa pojechałyśmy na basen, bo dziś taki skwar jak wczoraj! Pływało się dzisiaj znakomicie!<3 Wychodząc z basenu około 15.00, w sumie będąc już przy wyjściu O. zachciało się jeszcze wskoczy do wody. Dobra, wskoczyłyśmy, ale po tym zdecydowałyśmy że jeszcze zostaniemy bo woda była max ciepła- 26 stopni:* O. w wodzie a ja od pasa w górę siedziałam na murku, a od pasa w dół w wodzie i nagle podpływa do mnie jakiś chłopak z tekstem: -Podobasz mi się! Ja takie ' :O ' ! A O. w śmiech <buhihihi> Pytał się jak mam na imię, a ja na to Pelagia! A co! :D On miał chyba Eryk, coś mi się tak zdaje :) No z basenu w sumie wyszłyśmy około 16.15. Teraz leżę sobie i ściągam piosenki na telefon, bo mam tam same starocie :( CIAO GENTE, M.  :*












A to takie fajne obrazeczki, które znalazłam dziś na neecie:*

Kliknij na nie, a zaczną się ruszać :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz