poniedziałek, 4 czerwca 2012

zawooody !

Dzisiaj notka nie będzie zbytnio interesująca, z powodu iż jestem baaaaaardzo zmęczona :( Około 30 min temu wróciłam do domu z zawodów z Leszna, o których wspominałam już wcześniej. Jestem z siebie mega dumna! 3 miejsce drużynowo na całą Wielkopolskę, a co do indywidualnych wyników zbiegu na 60 m zdobyłam srebrny medal na 90. uczestniczek. łiiiiiii ! A co do indywidualnych wyników ze wszystkich konkurencji miałam 5 miejsce, to też niezły sukces. Moja trenerka aż się popłakała ze szczęścia! :* W drodze powrotnej wstąpiliśmy do McDonald'a i Pani postawiła nam sheyk'i ♥ +Muszę się pochwalić, dzisiaj zdobyłam 2 medale, więc mam już ich 28!!!! Jutro lekcje luźne, a później tańce. :)
PS Jak dostanę zdjęcia z zawodów to chętnie je Wam pokażę:*
Pozdrawiam, M.


takie 'pozawodowe' <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz