czwartek, 14 czerwca 2012

.

Jeeezu jak nas tu dawno nie było :( Nie było czasu nauka  nauka i jeszcze raz nauka ale jutro ostatni dzień i spokój w końcu.
A tak w ogóle to wczoraj zrobiłam sobie coś z kostką chodzę jak kaleka, niestety. Choć dziś czuję się dużo lepiej z "tym" niż wczoraj. A dziś? PLL i tylko ono choć czekam za M. bo przyjeżdża z rodzicami do mojej mamy na urodziny. Jestem tak bardzo zmęczona a nawet nie mam po czym 3 lekcje w szkole , bo z reszty byłam zwolniona ? może przez to że przez ostatnie dwa tygodnie się non stop uczę nie mam czasu na nic , nawet jak byłam nad morzem to się uczyłam , to jest chore. A niektóre osoby mają już wakacje , gdzie tu sprawiedliwość, a zapomniałam nie ma sprawiedliwości.
xoxo O.
PS.I dodaje zdjęcia jeszcze z nad morza :










Anooooś!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz